We hebben 85 114 resultaten gevonden voor advies diensten instellingen

    • 9000 Gent
      Martelaarslaan 21/1001
    • Nu geopend - 8:30 - 20:00

    De Intrum Groep is Europees marktleider op het gebied van Credit Management, debiteurenbeheer en minnelijke en gerechtelijke invordering. De groep heeft een omzet van 334 miljoen euro met meer dan 3400 medewerkers in 24 Europese markten. Intrum biedt innovatieve en hoogwaardige oplossingen voor het innen van vorderingen op consumenten en bedrijven aan meer dan 90.000 opdrachtgevers. Intrum biedt een totaalpakket aan diensten en oplossingen die in de verschillende stadia van het financiële proces kunnen worden ingezet. Wij verbeteren aantoonbaar de cash-flow en winstgevendheid van onze klanten, met oplossingen op het gebied van acceptatie, facturatie, betalingsverwerking, invordering, schuldbewaking, aankoop van afgeschreven consumentenvorderingen en consultancy & detachering.

    • 1000 Brussel
      Marnixlaan 24
    • Nu geopend - 9:00 - 16:30

    Leg uw debiteurenbeheer in de beste handen
    Debiteurenbeheer: een noodzaak | Waarom uitbesteden? | Fiducré: de ideale partner

    De diensten van Fiducré: uw partner in Debt Collection
    Beheer van financiële vorderingen | Aankoop van financiële vorderingen

    Van incasso tot volledige opvolging van wanbetaling: onze werkwijze
    Dialoog en onderhandeling | Debiteurenbeheer op maat van uw bedrijf | Incasso: een specialiteit

    Garanties voor een correcte inning van openstaande schulden
    ING: een kapitaalkrachtige partner | Deontologische code

    Contacteer ons

    • 1070 Anderlecht
      Bollinckxstraat 24-32

    Speos is gespecialiseerd in de behandeling van financiële en administratieve documenten zoals facturen, rekeninguittreksels, herinnerings- en loonbrieven. speos beheert alle aspecten van uw uitgaande documentenstroom, vanaf de generatie van uw documenten, tot de distributie via verschillende kanalen (papier en elektronisch). Hiervoor bieden wij u een “multichannel” platform aan dat gebruik maakt van de meest geavanceerde technologieën. We hebben ons aanbod uitgebreid met hoog volume full color printers die ons toelaten kleurenprint te combineren met variabele data printing. Hierdoor kunnen we onze klanten begeleiden in hun evolutie van transactionele naar transpromotionele documenten. Speos produceert uw documenten in een industriële omgeving, gebaseerd op het concept ADF (Automated Document Factory). We beschikken over geavanceerde oplossingen voor de substitutie van papier naar elektronisch, wat uw bedrijf een competitief voordeel kan opleveren. Ook bieden we een volledig beveiligde oplossing aan met unieke DRP-site (Disaster Recovery Plan) om de continuïteit te waarborgen.

    Onze volledig geïntegreerde werkwijze laat toe de producties te volgen via het web. Speos is marktleider in België en een belangrijke speler op Europees niveau. Grote organisaties, multinationals en instellingen in België en in het buitenland vertrouwen ons de productie van hun vitale documenten toe.

    • 9120 Melsele (Beveren)
      Kerkplein 12

    Een ervaren partner voor al uw personeelszaken

    Iedere succesvolle onderneming zal op een gegeven moment personeel moeten aanwerven. Het is een normale stap in het groeiproces. Het aanwerven van personeel en de bijhorende administratie is complex. Net daarom doet u beter een beroep op een gespecialiseerd adviesbureau dat u bijstaat in alles wat met de sociale wetgeving te maken heeft. Sofidi v.z.w. in Melsele biedt ondernemingen en zelfstandigen al meer dan 75 jaar hr-ondersteuning op sociaal-juridisch vlak. Met onze kennis en ervaring zijn wij de eerste stap indien u wenst te starten met personeel.

    Wat doen we voor u?

    Als adviesbureau verlenen we een volledige service van a tot z op het vlak van loon- en personeelsadministratie. Zo stellen we contracten op voor nieuw personeel, en regelen we alle loonadministratie, vanaf de aanwerving tot aan het ontslag of pensioen. Hierbij volgen we steeds de arbeidsreglementen strikt op en zorgen we dat alle aangiften bij de bevoegde instanties terechtkomen.

    Op zoek naar advies omtrent sociale wetgeving? Maak nu een afspraak.

    • 2200 Herentals
      Brigandsstraat 1
    Het is onze missie om de arbeidsbemiddeling, begeleiding en opleiding te verzekeren, te organiseren en te bevorderen.
    • 1820 Melsbroek (Steenokkerzeel)
      Haachtsesteenweg 236
    • Nu geopend - 7:30 - 17:30
    ELECTROTEST inspecteert in heel België elektrische, gas- en waterinstallaties, hefwerktuigen, liften en biedt technische opleidingen.
    • 2600 Berchem (Antwerpen)
      Posthofbrug 10/5

    Over Randstad RiseSmart

    Randstad RiseSmart combineert het beste van twee werelden: we delen in de kracht en ongeëvenaarde arbeidsmarktkennis van de Randstad Group, terwijl we met een heel lokale en individuele aanpak al 20 jaar actief zijn op de Belgische markt van talentmobiliteit en loopbaanontwikkeling.

    Onze expertise

    operational excellence

    We kennen onze klanten door en door, we delen onze enorme arbeidsmarktkennis en ons netwerk en we werken efficiënt en resultaatgericht op lange termijn. We overtreffen verwachtingen.

    best people

    We werken met de beste loopbaancoaches, consultants en projectmanagers. Kennen, dienen, vertrouwen, streven naar perfectie en simultane belangenbehartiging zit in het DNA van onze mensen.

    strong concepts

    We werken op maat volgens een innovatieve methodologie met efficiënte tools.

    • 2030 Antwerpen
      Noorderlaan 147

    Regus is a world leader in global office provision. We have built an unparalleled network of office space, coworking areas, meeting rooms and virtual offices in over 3,000 locations worldwide. Our professional workspaces enable corporations, small businesses and freelancers to operate anywhere, with no upfront costs and without the need for capital investment. Join over 2.5 million Regus customers, including the likes of Amazon, Uber and Linkedin who have taken the opportunity to outsource their office management, removing the hassle, the costs and the restrictions associated with a traditional office. Contact Regus today to book a tour and view our wide range of affordable office solutions.

    • 2800 Mechelen
      Leopoldstraat 28
    • Nu geopend - 9:00 - 18:30

    Wij garanderen een transparante en vlotte samenwerking met oog voor de persoon achter het dossier in alle rechtsgebieden. Bekijk onze website voor onze specialisaties zoals familierecht en incasso. Onze deskundige medewerkers staan u met raad en daad bij dankzij onze jarenlange ervaring op verschillende rechtsgebieden. Maak gerust een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Wij maken steeds klare en duidelijke afspraken over prijs en verwachte resultaten.

    • 1040 Brussel
      Wetstraat 23
    • Nu geopend - 8:00 - 12:0013:00 - 17:00

    De Franse Kamer van Koophandel en Industrie in België (CFCIB), in 1885 opgericht te Brussel, is een privéorgaan dat u begeleidt bij uw export-, vestigings- en ontwikkelingsplannen in België. Onze missie:

    De uitbouw van uw Frans-Belgische bedrijfsnetwerk: via onze Zakenclub organiseren en bieden wij onze leden seminaries, debatten, conferenties, opleidingsworkshops, cocktailparty’s voor networking…
    De commerciële ontwikkeling van bedrijven voor de export: via onze dienstverlening voor bedrijven helpen wij u uw vestiging tot een goed einde te brengen. Wij voeren marktonderzoeken op maat uit (op vraag, bestaand aanbod, distributienetwerk voor uw producten en diensten…) en begeleiden u bij de identificatie en prospectie van distributeurs, invoerders, partners, rechtstreekse klanten, over te nemen bedrijven…
    De verhuur van kantoren en vergaderzalen: in de onmiddellijke nabijheid van de belangrijkste Belgische en Europese instellingen stellen wij ons op 700 m2 grote  tot uw beschikking, met volledig ingerichte en modulaire kantoren (zalen voor vergaderingen, recepties, opleidingen, tijdelijke kantoren…). Om in al uw behoeften en verwachtingen te voorzien bieden wij ook andere interessante formules en diensten aan (commerciële diensten, secretariaat, domiciliëring…).

    Dankzij ons professionalisme en de kwaliteit van onze prestaties en diensten kunnen wij bogen op tal van gerenommeerde leden en partners. Heeft u nog vragen? Aarzel dan niet om ons te contacteren. Bezoek ook www.cfci.be. Wij zullen u graag informeren!

    • 8200 Sint-Michiels (Brugge)
      't Speelhof 2

    You Be You Consulting: voor personeel met hart voor de zaak

    You Be You Consulting is een adviesbureau in Brugge dat strategieën ontwikkelt om ervoor te zorgen dat uw medewerkers zich voor de volle 100% geven voor uw bedrijf, en dat elke dag opnieuw. Dat doen we met een no-nonsense aanpak, de nodige knowhow en een goede portie mensenkennis. Als specialist in human value management bieden we u niet alleen de juiste strategieën, maar ook coaching en advies op maat van uw bedrijf.

    Hoe gaan we te werk?

    Als consultancy agency streven we ernaar om een meerwaarde te creëren met de arbeidskrachten en middelen die uw bedrijf reeds ter beschikking heeft. Dat doen we door een grondige analyse te maken en op ontdekkingstocht te gaan naar de talenten die tot nu toe onder de radar zijn gebleven. Tijdens dit proces worden alle lagen van het bedrijf betrokken, van uw werknemers tot het management. De You Be You - experience is geen one-size-fits-all oplossing, maar een duurzame verandering in uw bedrijf. Omdat we geloven dat uw bedrijf het meest optimale resultaat haalt als iedereen zijn talenten maximaal kunnen ontplooien.

    Op zoek naar advies op maat? Maak een afspraak bij onze consultancy agency.

    • 3960 Bree
      Hongerbeek 2

    Technische basisopleidingen en bedrijfsopleidingen op maat

    Competence Consult te Bree verzorgt bedrijfsopleidingen in de technische sector en ontwikkelt opleidingen op maat voor alle industriële sectoren. Naast het geven van basisopleidingen ontwikkelen wij aan de hand van een uitvoerige analyse van de productieprocessen ook opleidingen op maat voor de bedrijfsspecifieke activiteiten en bijscholingsprojecten, bijvoorbeeld voor het leren omgaan met nieuwe machines of het leren planlezen en het opvolgen van werkinstructies.

    Delen en beheren van competenties op de werkvloer

    Wij begeleiden verder ook het arbeids- en productieproces optimaal door leermiddelen en opleiders beschikbaar te stellen op de werkvloer. Zo worden de werknemers op de werkplek zelf ondersteund in het goed toepassen van de benodigde vaardigheden. Hiertoe dragen wij zorg voor de ontwikkeling van instructiefiches en werkbeschrijvingen en roepen daarnaast peterschapsprojecten in het leven. Wij begeleiden de ervaren werknemers in hun rol van 'opleider op de werkvloer'. Wij maken inventarisaties van de aanwezige en ontbrekende competenties, stellen een opleidingsplan op en geven vervolgens advies over de uitvoering hiervan. Verder helpen wij u ook met de aanvraag van sectorale, regionale of Europese opleidingssubsidies.

    Wilt u ook graag dat het gehele productieproces soepel en vlot verloopt? Schakel ons in en laat uw werknemers door ons opleiden en trainen. Contacteer ons meteen!

    • 3583 Paal (Beringen)
      Diestersesteenweg 31
    • Nu geopend - 9:00 - 19:00

    Advocaat Nancy Vandervoort is als advocate gespecialiseerd in het leveren van praktijkgerichte, degelijke en effectieve juridische oplossingen voor uw problemen. Het maakt niet uit of het daarbij om ondernemingen, verenigingen of particulieren gaat. Zij staat steeds voor u klaar zowel voor een deskundige behandeling van uw juridische geschillen als voor het trachten een procedure te voorkomen. Een voorafgaandelijk juridisch advies kan immers veel problemen en geschilpunten voorkomen. Het kantoor begeleidt u ook bij het opstellen en nazicht van overeenkomsten, contracten, factuurvoorwaarden… Bij de behandeling van uw zaak heeft advocaat Nancy Vandervoort ook oog voor de menselijke kant van elke zaak. Ze vindt het niet meer dan normaal dat elk contact met cliënten op een persoonlijke manier verloopt en ziet er zelf op toe dat de klantenopvolging op correcte en stipte wijze wordt afgehandeld.

    • 2900 Schoten
      Kopstraat 294
    • Opent binnenkort - 10:00

    Algemeen secretariaatswerk Ludique bvba is een secretariaatskantoor, dat zijn diensten zowel aan kleine en middelgrote bedrijven als aan particulieren aanbiedt.

     

    Ludique biedt een breed gamma secretariaatsdiensten aan, maar specialiseert zich in dactylografische juridische opdrachten.

     

    Een jarenlange ervaring heeft ons vertrouwd gemaakt met de meeste gangbare juridische procedures en geplogenheden.

    Uittikken van juridische teksten, aangeleverd op cassette of via e-mail.

    Leveren van afgewerkte teksten via e-mail of op het briefpapier van de klant, volgens afspraak.

    Ophalen van ruw tekstmateriaal bij de opdrachtgever, verwerking en levering, indien mogelijk, binnen de 48 uur.

    Uittikken en verwerken van alle andere teksten, zowel ingesproken op cassette als handgeschreven.

    Zowel eenmalige als occasionele en regelmatige opdrachten (abonnementsformule).

    Ludique bvba is een bescheiden organisatie, met een minimum aan overheadkosten. Daarom werkt Ludique bvba tegen scherpe prijzen.

    Op verzoek bezorgt Ludique bvba u graag een prijsofferte.

    • 8800 Roeselare
      Sint-Amandsstraat 41

    Advocatenkantoor Lefere-Vanderhaeghe (Roeselare, West-Vlaanderen) heeft zich op diverse juridische terreinen gespecialiseerd om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn:

    • Algemene rechtspraktijk
    • Personen- en familierecht
    • Echtscheidingen
    • Aansprakelijkheidsrecht
    • Verkeersrecht
    • Woninghuur en handelshuur
    • Invorderingen
    • ...
    • 1700 Dilbeek
      Kasteelstraat 18/001

    Als 100% bankonafhankelijke factor richten wij ons tot starters, kleine, jonge en
    snelgroeiende bedrijven: “K”mo’s met een minimale jaaromzet van € 120.000.


    Commercial Finance Group BV is gespecialiseerd in:
    • financiering van uitgaande facturen;
    • debiteurenadministratie
    • kredietanalyse van bestaande en potentiële klanten


    Categorieën:

    Factoring; Financieringen; Uitgaande facturen; Debiteurenadministratie; Debiteurenbeheer;
    Kredietanalyse; Cashflow; Bedrijfskapitaal; KMOfinanciering; Werkkapitaal

    • 3580 Beringen
      Doelvoetstraat 7
    • Nu geopend - 8:00 - 12:3013:00 - 17:00

    Advies nodig in loonverwerking, HR-werking, opzegtermijnen of alternatieve verloningen?

    Loon & Weddebeheer (LWB) is een adviesbureau in Beringen en Dendermonde inzake de actuele sociale en sectorale wetgeving. Al meer dan 25 jaar is LWB HR-specialist in loonadministratie en sociaal advies, vooral voor Limburgse en Oostvlaamse kmo’s, starters en eenmanszaken. Onze adviseurs informeren u graag met sociaal advies, advies in personeelszaken, loonverwerking en personeelsadministratie.

    Voor meer informatie, bezoek onze website: https://www.lwb-info.be/content/

    • 2030 Antwerpen
      Noorderlaan 133/16

    Als lid van een internationale groep ligt de klemtoon op een objectieve expertise mbt tot aansprakelijkheid. Dit richt zich zowel naar de maritieme als non-maritieme sector.

    U kunt een beroep doen op Sedgwick Belgium voor expertise m.b.t. aansprakelijkheid voor schadebehandeling en schadebepaling voor vervoerders en na levering. Ook burgerlijke aansprakelijkheid en maritieme aansprakelijkheid.

    Soorten expertises

    Sedgwick Belgium te Antwerpen en Namen is uw expert voor verschillende vormen van expertise voor aansprakelijkheid. Wij zorgen voor de expertise bij aansprakelijkheid na levering, voor vervoerders en ook burgerlijke en maritieme aansprakelijkheid.

    Maritiem: transport-claims-vervuiling en emissie, schadebepaling-scheepvaart, ea

    Non-maritiem: constructiefouten, bouwschade, brandschade en waterschade alle technische schade

    Onze experts bundelen kennis en ervaring en garanderen objectiviteit & continuïteit

    Hebt u vragen? Aarzel dan zeker niet om contact met Sedgwick Belgium op te nemen, steeds tot uw dienst!

    • 2040 Berendrecht-Zandvliet-Lillo (Antwerpen)
      De Keyserhoeve 52

    Wij zijn liberoo.

    liberoo gelooft dat kleine ondernemingen echt grootse dingen doen. Dat passie het altijd wint van berekening. En dat vrijheid het meest kostbare goed is. Ondernemen is ook kijken naar zaken als cijfers en papierwerk. Als advieskantoor willen wij je rugdekking geven in verschillende domeinen met gebundelde krachten.

    Elke dag zetten de meer dan honderd specialisten zich in voor kleine ondernemingen op gebied van:

    • Boekhouding
    • Loon- en personeelsbeheer
    • Administratie
    • Verzekeringen
    • Juridisch advies

    Kortom, die zaken waar je misschien niet perse warm voor loopt. Zo kan jij je focussen op de zaken die je wél graag doet. A la carte of het volledige menu: kies de formule die het beste bij jou past.

    Een service die kan tellen

    “Wij zijn liberoo.

    En wij zijn allemaal

    weg van cijfers.”

    Sinds de start van ons bedrijf in 1978 zijn we weg van cijfers. We waken over je balans, berekenen de risico’s en buigen ons over jouw papierwerk zoals alleen liberoo dat kan. Want ook wij focussen ons graag op de zaken die we graag doen.

    Onze service:

    • Dezelfde vertrouwde contactpersoon op dezelfde vertrouwde plek
    • Persoonlijk contact en gericht advies
    • Waar je ook bent, er is altijd wel een kantoor in je buurt

    Doe wat je graag doet. Doe wat je goed kunt. En al de rest? Laat dat maar aan ons over.

    Interesse in onze diensten? Bezoek onze website of contacteer ons meteen voor een gesprek!

Zie kaart